KEBOSANAN

AKU BOSAN

apa patut ku buat pada petang ini.sungguh bosan.perutku lapar.bibirku kering.
I NEED WATER.aku ingin menceritakan sedikit tentang hidupku beberapa hari yang lalu pada petang yg bosan ini.jom kita mulakan.

few days ago.aku telah berkenalan dengan seorang wanita yg gilakan KATAK.dia sungguh baik dengan ku.terlampau baik.pada malam itu aku sungguh bosan begitu juga dengan si dia.so kami berdua telah berloya d FB pada mulanya.then sambong d YM.kami berceritalah tentang diri kami.cerita3 kami berdua.aku telah bertanya satu soalan kepadanya.then dia telah menjawab soalanku dengan penoh kata-kata yang manis tentang diriku ini.n i was so HAPPY.can't forget everything she said about me.hehe.i was like WOW did she just *secret sentence* about me.then ayahnya menyuruh dia stop online.aku telah meminta nombo telefon dia.so we text until 10pm++ n then dia memberitahuku yg dia mengantok.so aku pun menyuruh dia tidur.sampai disitu sahaja kisah hidupku beberapa hari sebelom ini.so tergantung ending nya.ahahaha.janji feel baca.

ADIOS

No comments:

Post a Comment