im back.

lamak udah kmk x update blog tok.haha.indu juak sa.
ok2.kita mulakan dengan assalamualaikom dan salam sejahtera.hari tok aku banyak crita la.benda pertama la ku mok citakan.ianya berkenaan dengan moto ku.nya dah ada clucth ngan rim baru.makin ari motoku makin gaok.lampu xda.break blakang xda.ekzos rioh cgek senadin *ya bulak.ok dh sampey cya jak sal motoku.benda ke duak ku mok cita.PMR dh abis.aku free la.mun mok jln padah jak la ngan aku.benda ketiga.aku tengah mencari kwn nok pat tman aku n aku lom da jmpa2 g.benda keempat.ada sorang kwn.aku cmok padah la.aku lmk dh x denga kaba nya.fuhh.IMY!!.benda kelimak.aku makin hari makin gila.benda keenam.penah x tangga cita BRUNO.fuhh.gila babi cita ya.nang best la.ok ya jak la ku pat list kan.banyak g.p mls mok taip.kita hentikan disini sahaja. samekom n selamat pagi & malam.cheerss :)

No comments:

Post a Comment